Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Aanmelding  (gelezen 467 keer)

Offline willemh

• LWW lid
  • Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
Aanmelding
« Gepost op: 1 maart 2013, 19:14:11 »
Hallo,

Ik ben Willem, kom uit Nederland, en ben van redelijk belegen leeftijd (ok, 57 dus).
Heb heel lang WOW gespeeld, maar ook GW1, Path of Exile, swTOR, Diablo 1, 2 en 3, AoC, LotR... en eigelijk wel alle andere 'grotere' MMORPG's welke in Nederland uitgebracht zijn. Voor langere of kortere tijd. Momenteel speel ik nog wat WOW (Meer om mijn vrouw te helpen met een instance), en nog wel redelijk fanatiek al zo'n 5-6 jaar EVE Online in een actief PVP corp.  Ben sinds kort weer bezig met GW2, na deze game eerst een poos op de plank te hebben laten liggen.  En dus zoek ik een beetje 'volwassen' Gilde. Humor, respect voor anderen en dergelijke zijn zaken die ik zoek in een Gilde.  Een ding is wel jammer.. Ben geen Whisky lover, hou meer van rum helaas ;-)

« Laatst bewerkt op: 1 maart 2013, 19:16:00 door willemh »

Offline Zowieke

• Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
Re: Aanmelding
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2013, 19:26:16 »
Hoi Willem,

Ik ga deze even in de groep gooien.

Zodra we genoeg over je aanmelding ge-ouwe-hoerd hebben, zullen we je iets laten weten.

Groet,
Zowieke namens LWW

Offline Hydra

• LWW officer
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2013, 19:49:20 »
Hoi,

De bureaucratie molen is uit gedraaid. Als je je spel / account naam even wil doorgeven hier of via pm, dan sturen we je een invite. Forum rechten voor het gesloten forum zullen ongetwijfeld geregeld (al kan ik dit niet) worden.

Offline willemh

• LWW lid
  • Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2013, 21:11:30 »

Mijn  ID is tirannia.9648

Bedankt