Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Hatseflats  (gelezen 2144 keer)

Offline VandeGarde

• LWW lid
  • Skritt
  • *
  • Moenie hoera skree voor jy oor die brug is nie
    • Bekijk profiel
    • VandeGarde
Hatseflats
« Gepost op: 4 november 2015, 06:05:24 »
Ik ben HoT voor het eerst ingegaan met mijn Mesmer, hierna mijn Ranger en daarna mijn Warrior. Met mijn Warrior/Beserker is het niet echt makkelijk om er doorheen te komen. Mesmer en Ranger gaan ok. Een paar uur geleden met mijn Necromancer er in getrokken. Ik ga er door heen als boter. Ik moet het nog verder testen daar ik pas bij het 2e gedeelte van de story line ben maar het voelt veel belovend. Ik gebruik vrijwel het zelfde niveau spullen voor mijn level 80 karakters. Ik vraag mij af of andere ook merken dat bepaalde karakters voor hun het best werken. Is de Necromancer sterker of komt het door mijn manier van spelen/combineren? Het is maf daar ik op de Necromancer vrij snel uitgekeken was en ik mijn Mesmer & Ranger leuker vond. Maar nu na een paar uur spelen in HoT met mijn Necromancer en zijn elite skills......toch wel erg tof.

Offline Shay

• Algemene moderator
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Hatseflats
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2015, 09:33:58 »
Hallo Van de Garde,

Ik heb HOT alleen nog met met necromancer(main) gespeeld, echter voel ik wel dat hij krachtig is. Daarnaast heb ik ook al aantal Elite van andere prof. geunlocked en naar mijn mening zijn die ook vrij krachtig.

Wellicht komt Necro ook wel krachtig voor jouw over omdat jij HOT ook al een reeks uren hebt gespeeld.
What is your story?