Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: GW 1: bestaat het nog?  (gelezen 1127 keer)

Offline Morogorn

• Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
GW 1: bestaat het nog?
« Gepost op: 12 augustus 2016, 21:18:35 »
Ergens in 2007 kocht ik GuildWars en Guildwars Factions. Om de een of andere reden heb ik er toen niet veel mee gedaan. Vorige week vond ik dit spel terug in de kast, installeerde het, heb met de klantenservice mijn gegevens opgedoken en ben gaan spelen. Ik ben blij dat het vakantie is, want ik vind het geweldig! Nou zijn RPG's wat mij betreft toch al erg leuk, maar dit is zoveel beter en leuker dan ik in eerste instantie dacht.

Maar nu blijkt GW 1 zo'n beetje dood te zijn in Nederland. Ook dit forum is erg stil. Ik speel pas weer een par dagen, dus ik probeer mijn weg te vinden. Over een tijd lees ik alle info op dit forum wel eens door. Vast heel informatief.

Zijn er nog andere fossielen die dit spel spelen??

Groeten,
Morogorn

Offline Leot

• Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
Re: GW 1: bestaat het nog?
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2016, 17:14:53 »
Jazeker, het bestaat inderdaad nog. Ik speelde het gedurende 2007-2013 zeer veel, sindsdien wat minder. Log iedere week nog wel een paar keer in. Het is erg rustig, maar in kamadan kom je nog genoeg mensen tegen. Het zijn vooral terugkerende mensen. Stuur me maar eens een keer een ingame message, dan leg ik je wel het een en ander uit. Mijn IGN is Leot Dragontail (zowel GW1 als Gw2).

Offline Morogorn

• Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
Re: GW 1: bestaat het nog?
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2016, 22:47:54 »
Nice!

Ik ga me eerst een stukje opwerken qua level en probeer regelmatig online te zijn. Bedankt alvast voor het aanbod!