Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Lidmaatschapverzoek van een oud lid...  (gelezen 3262 keer)

Offline Dus

• LWW lid
  • Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
Lidmaatschapverzoek van een oud lid...
« Gepost op: 27 oktober 2013, 10:04:53 »
Hoi,

Ik weet niet of iemand me nog kent, maar ik ben ooit (2007 - 2011, dacht ik) lid geweest van LWW. Voor de mensen die me niet herinneren, zal ik me even voorstellen. Echte naam is Alexander, inmiddels alweer 32 en woonachtig in Amersfoort (NL). Groot fan van alles wat GW is sinds ik Prophecies heb leren kennen via een vriend van mij.

Sinds de beta van GW2 ben ik een kleine vrienden guild gestart samen met een vriend (en ook oud lid van LWW), Farghal. Maar aangezien die guild nogal klein is, is er lang niet altijd iemand online. Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere guild om PvE mee te spelen. En waar beter dan in de guild waar ik in GW1 zo met veel plezier heb samen gespeeld?

Nog wel goed om te vermelden dat ik zelf op de Ring of Fire server zit (en mijn guild ook), dus ik zal alleen voor PvE beschikbaar zijn...

Hopelijk hebben jullie nog een plekje voor een oud lid. Ingame naam is Dus.9153.

grtz,
Dus

Offline Hydra

• LWW officer
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Lidmaatschapverzoek van een oud lid...
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2013, 20:47:14 »
Hey Dus. Als oud lid ben je welkom. zal een invite versturen.

Offline Henny

• LWW lid
  • Minotaur
  • *
  • just be yourself...
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2013, 19:42:39 »
IK KEN JE NOG :)
Farghal ken ik nog

Met hoeveel zitten jullie dan in die guild en spelen jullie veel WVW?
Anders kunnen jullie mischien gewoon naar onse server komen :) kweet niet eens of dat dat veel kost..

Groetjes en tot later

« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 19:46:29 door Henny »

Offline Dus

• LWW lid
  • Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2013, 20:02:27 »
IK KEN JE NOG :)
Farghal ken ik nog

Met hoeveel zitten jullie dan in die guild en spelen jullie veel WVW?
Anders kunnen jullie mischien gewoon naar onse server komen :) kweet niet eens of dat dat veel kost..

Groetjes en tot later

Yay, iemand kent met nog :P

Onze guild (Lekker Belangrijk, LB) is een man of 10 groot. Allemaal mensen van onze directe vriendengroep. En daarvan speelt sowieso maar de helft regelmatig GW2. WvW of andere vormen van PvP zijn eigenlijk nooit aan de orde.

Transfer kost 1000 gems p.p. De meesten gaan dat niet kunnen of willen betalen. Dus ik blijf met mijn guild vol met n00bs wel lekker op de n00b server zitten.

Ik speel zelf toch bijna uitsluitend PvE en dan werkt guesten ook prima. Kost me tenminste geen geld ;)

grtz,
Dus