Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
 

Auteur Topic: Builds: save en load functie?  (gelezen 3381 keer)

Offline Pheate

  • LWW officer
  • Elemental
  • *
  • Berichten: 286
  • I thought, I thought I saw a........ Asura
    • Bekijk profiel
Builds: save en load functie?
« Gepost op: 6 augustus 2012, 19:11:14 »
Even een vraag, heeft iemand al gezien of je een trait build op kunt slaan om deze in een latere fase opnieuw toe te kennen aan je karakter?
When Fun turns to Fear, an Asura must be near

Offline Shay

  • Algemene moderator
  • Krait
  • *
  • Berichten: 426
    • Bekijk profiel
Re: Builds: save en load functie?
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2012, 19:14:30 »
Nee, maar wat ik wel gezien heb is dat je traits elke keer moet resetten zoals in WoW
What is your story?

Offline Kane the Renegade

  • LWW lid
  • Mursaat
  • *
  • Berichten: 381
  • Anyone seen my minipet?????
    • Bekijk profiel
Re: Builds: save en load functie?
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2012, 19:15:08 »
Al eerder gezocht, ook IG, nog niets gevonden...  komt wellicht nog???? 
We're Asura....We don't hate you; we just think you're an idiot

Offline Zowieke

  • Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
  • Berichten: 928
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
Re: Builds: save en load functie?
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2012, 19:56:19 »
Zit nog niet in de game. Maar komt heel misschien. Is al als suggestie aangedragen.

Offline Pheate

  • LWW officer
  • Elemental
  • *
  • Berichten: 286
  • I thought, I thought I saw a........ Asura
    • Bekijk profiel
Re: Builds: save en load functie?
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:16:50 »
Ik hoop het, zou het werken met traitbuilds een stuk makkelijker maken.
When Fun turns to Fear, an Asura must be near

Offline Zowieke

  • Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
  • Berichten: 928
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
Re: Builds: save en load functie?
« Reactie #5 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:24:44 »
Ik hoop het, zou het werken met traitbuilds een stuk makkelijker maken.

Jep. Zonder werkt ook, maar als het makkelijker kan is dat altijd beter natuurlijk.