Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: [GW1/2] Dutch Doom Brigade [DDB]  (gelezen 3294 keer)

Offline Dagoh

• Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
[GW1/2] Dutch Doom Brigade [DDB]
« Gepost op: 4 augustus 2012, 15:29:53 »
Guild naam: Dutch Doom Brigade [DDB]
Speelstijl: Voornamelijk PvE
Huidig aantal leden: Onbekend ;)
Doelgroep: Gezellige, casual gamers met een volwassen instelling
Server: Far Shiverpeaks

DDB is een oude GW1 guild die ook zal bestaan in GW2. We hebben een lange geschiedenis van gezellig samenspelen en zijn na jaren nog steeds bij elkaar, alleen wat minder actief in GW1. We hebben eindeloos de High end content van GW1 gespeeld, elkaar geholpen waar we konden en vooral plezier gemaakt. We zijn een guild waarbij het eigelijk niet uitmaakt met welk karakter je komt, omdat je toch weet dat je het gaat halen en het leuker is om met een char te spelen waar je mee wilt spelen.

Ben je een oud DDB member of heb je gewoon zin om samen te spelen, laat het ons weten. Tijdens de release zal de guild worden opgericht in GW2 en we zullen zien hoe het gaat lopen. Waarschijnlijk zullen we in het begin wat minder actief zijn ivm gw2nl, maar uiteindelijk zullen we goede oude tijden doen herleven.

DDB is 1 van de grondleggers van www.gw2nl.nl en dit is waarom wij hier een apart forumgedeelte hebben aangemaakt waar we samen kunnen komen, zodat we een plek hebben om dingen te organiseren enz. Dit omdat ons oude forum: http://www.dutchdoombrigade.nl straks uit de lucht wordt gehaald. Je kan je aanmelden door op GW2NL een PM naar Berelain te sturen. Hij zal je ook meteen toegang geven tot het gesloten gedeelte op het GW2NL forum.

Groeten,
Dagoh

Offline Razorleaf

• Skritt
  • *
    • Bekijk profiel
Re: [GW1/2] Dutch Doom Brigade [DDB]
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2012, 15:05:04 »
nogmaals! nu via de nieuwe site!

Ik zou graag de guild willen joinen! Ik ben een oud- wow speler :)
Ik rol een guardian (race weet ik nog niet cekr)!

Naam ingame: Razorleaf

De TS details heb ik al van de laatste stresstest !

tot morgenvroeg :P