Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Hall of monuments items  (gelezen 4435 keer)

Offline Shay

• Algemene moderator
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
Hall of monuments items
« Gepost op: 28 juli 2012, 13:12:49 »
Dames en Heren,

Er is een nieuw filmpje van A-net zelf over de items van de Hall of Monuments(HOM). Ze laten daarbij al 3 items zien, dus veel kijk plezier.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BCNxPTgrIHQ

http://www.arena.net/blog/john-stummes-guide-to-the-hall-of-monuments
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2012, 13:14:29 door Hoody »
What is your story?

Offline Jorrie

• Bruin Café ganger
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Hall of monuments items
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2012, 19:04:47 »
Sta nu op 42/50, nog 3 puntjes erbij en ik vind het best.

Offline Zowieke

• Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2012, 19:47:46 »
Sta nu op 42/50, nog 3 puntjes erbij en ik vind het best.

Da's flink hoog. Daar kom ik compleet niet aan. Zelfs nog dik voor de 30 blijven steken.
Maar ach, boeiend. Die titel vind ik niet super belangrijk. En voor de items vind je ook wel vervanging.

Vraag me alleen af: Als je na de release van GW2 nog in GW nog achievements in je HoM zet, tellen die dan alsnog mee voor GW2?
Ik heb daar al eens naar gezocht, maar niks over kunnen vinden.

Wellicht dat hier iemand dat weet?

Offline Kane the Renegade

• LWW lid
  • Mursaat
  • *
  • Anyone seen my minipet?????
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2012, 19:50:00 »
Ja, blijven tellen!! 8)
We're Asura....We don't hate you; we just think you're an idiot

Offline Pheate

• LWW officer
  • Elemental
  • *
  • I thought, I thought I saw a........ Asura
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2012, 15:52:53 »
Ja, je kunt na de release van Guildwars 2 nog gewoon terug naar het originele Guildwars om titels te halen en items vrij te spelen voor GW2. Ik zou zeggen, misschien kun je nog eens je mini´s verkopen en met dat gold nog wat doen voor je HoM progressie.

Uiteindelijk zijn de items alleen maar skins, en dat geldt ook voor de ranger pets ect..
When Fun turns to Fear, an Asura must be near

Offline Zowieke

• Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
« Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:09:36 »
Ja, je kunt na de release van Guildwars 2 nog gewoon terug naar het originele Guildwars om titels te halen en items vrij te spelen voor GW2. Ik zou zeggen, misschien kun je nog eens je mini´s verkopen en met dat gold nog wat doen voor je HoM progressie.

Uiteindelijk zijn de items alleen maar skins, en dat geldt ook voor de ranger pets ect..

Ja, moet even zien. Maar vrees eigenlijk dat ik na de GW2 release totaal geen zin meer in GW heb. Dus denk dat het blijft steken op waar ik nu zit (volgens mij 23/50).

Offline Shay

• Algemene moderator
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:56:26 »
Als je wilt weten hoe je het snelst nog die laatste punten kan halen, stuur mij dan een pm met je naam en welke delen je hebt, dan zet ik hieronder wel wat je moet doen  ;D
What is your story?

Offline Zowieke

• Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
« Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2012, 17:15:10 »
Als je wilt weten hoe je het snelst nog die laatste punten kan halen, stuur mij dan een pm met je naam en welke delen je hebt, dan zet ik hieronder wel wat je moet doen  ;D

Dat is vrij simpel op internet te vinden, of zelf uit te rekenen. Dus dat hoef je voor mij niet te doen hoor.
Daarbij kun je op basis van m'n GW1 char name de lijst met wat ik heb zelf opzoeken he .......

Offline Shay

• Algemene moderator
  • Krait
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 2 augustus 2012, 17:59:29 »

Dat is vrij simpel op internet te vinden, of zelf uit te rekenen. Dus dat hoef je voor mij niet te doen hoor.
Daarbij kun je op basis van m'n GW1 char name de lijst met wat ik heb zelf opzoeken he .......

Was ook dan de bedoeling om je te helpen, anders kan ik je namelijk niet gericht aansturen voor de laatste punten  ;)
What is your story?

Offline Zowieke

• Algemene moderator
  • Leviathan
  • *
    • Bekijk profiel
    • GW-NL
« Reactie #9 Gepost op: 2 augustus 2012, 18:23:02 »

Was ook dan de bedoeling om je te helpen, anders kan ik je namelijk niet gericht aansturen voor de laatste punten  ;)

Ah nee. Ik ga GW niet meer starten denk ik. Vind het wel goed zo eigenlijk.

Maar dank voor het aanbod.